Akcja 1% dla Hospicjów – Dzięki tej akcji pomagamy hospicjom w całej Polsce. Wszelkie działania marketingowe, informacyjne mają zachęcić firmy i osoby prywatne do przekazywania 1% podatku dochodowego.

PIT Projekt 2016 – program do rozliczenia PITu

Pola Nadziei – Kampania ta ma wieloletnia w Europie tradycję. Źródłem zainicjowania była Wielka Brytania. Od kilku lat organizowana jest w Gdyni. Celem jest zebranie środków na opiekę hospicyjną. W czasie akcji Pola Nadziei docieramy z informacją o potrzebach hospicjum. Przełamywany jest temat tabu jak ciężka, nieuleczaln choroba i śmierć. Uczestnikami są wolontariusze w niemalże każdym wieku z całego Trójmiasta.

Akcja Świąteczna dla dzieci Hospicjum – Dążymy aby czas Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanoc były jak najpiękniejsze dla dzieci. Ich uśmiech daje wiele siły, radości i jest największym podziękowaniem. Przychodzi młodzież, która gra i śpiewa dla podopiecznych. Są organizowane różne spektakle teatralne, dnia 6 grudnia przybywają Mikołaje na motorach. Dzieje się tak wiele, że nie sposób zanotować. Powstały w 2014 roku „Bursztynowy Kramik” stał się ważnym elementem wspierającym nasze Hospicjum. Założeniem „Bursztynowego Kramiku” jest działalność całoroczna, nie tylko w czasie świąt. Dzięki tej idei  stworzona jest większa świadomość wśród ludzi jak ważna jest każda pomoc. Ta piękna akcja również wzbogaca: angażuje ludzi społecznie, mogą poznać nowych ludzi, mają okazję zaprezentować swoje manualne  umiejętności, mogą pomóc i czuć się potrzebni.

Uroczyste chwile w Hospicjum – Bardzo ważne jest integrowanie ludzi, którzy pracują dla Hospicjum. Wspólna Wigilia czy Wielkanoc jest okazją aby spotkali się wszyscy: pracownicy, wolontariusze, rodziny pacjentów. Organizowane są charytatywne koncerty, przedstawienia teatralne. Dla hospicjum wystąpili m.in. Stefania Toczyska, Antonina Krzysztoń, Anna Bajor, Alicja Majewska, Michał Bajor, Eleni, Halina Kunicka, Piotr Szczepanik, Grażyna Brodzińska i Jacek Wójcicki.

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Hospicjum to też życie” – Kampania realizowana we współpracy mediami oraz hospicjami z całej Polski. Celem kampanii jest informowanie i przełamywanie stereotypów dotyczących hospicjum. W tym czasie mówi się jak najwięcej o opiece paliatywnej i jej idei. Szereg informacji o chorobie nieuleczalnej, śmierci  ma na celu poszerzenie wiedzy i komunikacji międzyludzkiej.